• Onze vernieuwde toegangspoort: welkom bij Sporting Martinus!

  • Onze entree heeft die lang gewenste metamorfose ondergaan, niet te missen als je ons complex binnenkomt. Er is een prachtige poort geplaatst boven onze vertrouwde toegangshek. Ook het hek is opgeknapt: verouderde aanwijzingen zijn verwijderd en ons club-embleem is erop gemonteerd. We bedanken voor dit werk vanzelfsprekend onze trouwe onderhoudsteam Hans Kraamer en Ruud van de Buld, beter bekend als Buurman & Buurman en dit keer geweldig ondersteund door Ruud de Groot van Rugro Interieurbouw, die het staalwerk voor een habbekrats op de kop tikte en de plaatsing ervan voor zijn rekening nam. De fotograaf trof ze alle drie toevallig aan bij een belangrijk werkoverleg aan de bar.
    Arnoud Beekman tekende voor het ontwerp en Peter Smorenberg regelde allemaal weer wat er nog meer te regelen viel. Ajeto en topwerk, heren! 
    Het geldt al sinds 1919 maar nogmaals gezegd: Welkom bij Sporting Martinus !