• Algemene ledenvergadering verplaatst naar april 2022

15 nov 2021 Beheerder
  • Traditiegetrouw vindt in december/januari de ALV plaats met onder meer de presentatie van (financiële) resultaten van het afgelopen seizoen. De laatste (bijzondere) ALV werd online gehouden. Dat ging aardig, met dank aan de techniek, en er waren meer leden dan ooit ‘aanwezig’. Maar het clubgevoel erbij was niet helemaal OK. Het bij elkaar zijn bij dergelijke bijeenkomsten, elkaars meningen live aanhoren en uitwisselen, dat blijkt een belangrijke factor bij een ALV te zijn.

Hoe graag ook we daarom weer een live-ALV-versie willen, we vinden de huidige Corona-situatie te gevoelig om met een grote groep in 1 ruimte te zitten. Bovendien is in de winterperiode onze Feesttent niet echt comfortabel voor een dergelijke lange zit.
    Het Bestuur plant daarom graag een datum in april 2022 in voor een volgende ALV. Dan is er ook meer zicht op de werkelijk financiële cijfers rondom de huidige nieuwbouw. De Corona-wet staat ons toe wat later met de cijfers te komen.
    Een passende datum in de maand april wordt te zijner tijd bekend gemaakt.

We kunnen als Bestuur wel nu al melden dat we binnen de gegeven omstandigheden als club de afgelopen Corona periode (april 2020-juli 2021) redelijk tot goed hebben doorstaan. Er zijn zeker een aantal tegenvallers/verliezen (met name kantine) te noemen, maar gelukkig waren daar ook de ledenacties, ontvangen subsidies, trouwe sponsors en huurkortingen.
    Op de feitelijke, concrete cijfers vooruitlopend bedankt het Bestuur reeds op deze wijze iedereen binnen en buiten de club, die tijdens het afgelopen vreemde seizoen de schouders erondergezet heeft en zijn of haar positieve bijdrage heeft geleverd.

Met vriendelijke groeten,
    Het Bestuur